Klachtenregeling
Bij RVS Land doen we er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. Laat het ons dan alsjeblieft weten: samen vinden we bijna altijd een goede oplossing.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Je kunt je klacht indienen via e-mail:
[email protected]
Beschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk en voeg (indien mogelijk) foto’s toe. Daarmee kunnen we je vaak sneller en beter helpen.
Wat kun je van ons verwachten?
- Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie;
- We zoeken samen met je naar een goede oplossing;
- Als er meer tijd nodig is om iets uit te zoeken, laten we je dat weten.
Niet tevreden met onze oplossing?
Mocht je er samen met ons toch niet uitkomen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Je kunt ook vrijblijvend advies inwinnen bij een onafhankelijke consumentenorganisatie. Zij kunnen je helpen bepalen welke vervolgstappen passen bij jouw situatie.








