RVS Land is een écht familiebedrijf met bijna 20 jaar ervaring in RVS producten voor binnen- en buitenhuis, waaronder trapleuningen, deurbeslag, ventilatieroosters en bouwbeslag. In onze webshop vind je het grootste assortiment van Nederland en België, met meer dan 100.000 hoogwaardige RVS artikelen direct uit voorraad leverbaar. Wij hebben tevens een eigen werkplaats waar we RVS op maat produceren, geheel volgens jouw specifieke wensen. Al sinds onze oprichting staat persoonlijke service bij ons voorop, want we geloven dat een goede relatie met onze klanten het verschil maakt.
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Onze klantenservice medewerkers doen hun best om jou onze beste service te garanderen. Wil je graag meer informatie over een product of dienst of heb je een vraag over jouw bestelling? Wij staan je graag te woord om je vragen te beantwoorden. Op onze contactpagina vind je onze contactgegevens. Binnen onze openingstijden kun je ons telefonisch bereiken. Je kunt ons ook altijd een e-mail sturen. We streven ernaar je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Op onze klantenlogin pagina kun je gemakkelijk inloggen als je al een account hebt, of een nieuw account aanmaken. In je persoonlijke account wordt je adres- en persoonsgegevens opgeslagen, waardoor je niet bij elke bestelling je gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Daarnaast kun je in je account je bestelgeschiedenis bekijken, je wachtwoord aanpassen en zelfs je eigen verlanglijstje bijhouden.
Betrouwbaarheid en klanttevredenheid staan bij ons voorop. We begrijpen hoe belangrijk het is om te kunnen vertrouwen op de kwaliteit van de producten die je koopt en de service die je ontvangt. Daarom zetten we ons elke dag in om jou de beste ervaring te bieden. Wij selecteren zorgvuldig onze producten om te zorgen dat ze voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden. Daarnaast staat ons team klaar om je te voorzien van professioneel advies. Met onze diepgaande kennis van RVS producten kunnen wij je helpen bij het maken van de juiste keuze voor jouw projecten. Om deze waarden te onderstrepen zijn wij aangesloten bij WebwinkelKeur. Dit betekent dat wij voldoen aan alle belangrijkste Europese en Nederlandse regels op het gebied van koop op afstand. WebwinkelKeur is een modern keurmerk dat blijft continu toezien op de betrouwbaarheid van haar leden. Zo kunnen consumenten er terecht met klachten en kunnen zij de aangesloten webwinkels (publiekelijk) beoordelen. Als consument heb je dus meer zekerheden bij een webwinkel die is aangesloten bij dit keurmerk.
Je kunt onze reviews lezen op onze pagina op WebwinkelKeur. Onze klanten ontvangen enige tijd na het plaatsen van een bestelling automatisch van ons een e-mail met het verzoek een review achter te laten. Klantervaringen zijn voor ons ontzettend waardevol. Deze feedback speelt namelijk een cruciale rol in onze missie naar 100% klanttevredenheid. Het helpt ons niet alleen om onszelf continu te verbeteren, maar het biedt ook toekomstige klanten waardevolle inzichten bij het kiezen van een betrouwbare webwinkel.
Wij geven standaard 2 jaar garantie op alle producten. Indien een leverancier van een specifiek product een langere garantie aanbiedt, nemen wij die voor dit product over. Voor maatwerkproducten geldt een garantieperiode van 2 jaar op de constructie en gebruikte materialen. Uitgezonderd van garantie zijn: coatings en laklagen, gebreken die het gevolg zijn van normale slijtage, onkundig gebruik, niet of onjuist uitgevoerd onderhoud, installatie, montage, wijziging of reparatie door de klant zelf of door derden en producten die niet nieuw waren op het moment van levering.
Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Wanneer je meerdere leveringen hebt ontvangen van één bestelling, dan gaat de bedenktijd van 14 dagen in op het moment dat je de laatste levering van ons hebt ontvangen. Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Geretourneerde artikelen dienen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Artikelen die voor jou op maat zijn gemaakt zijn uitgezonderd van het retourrecht.
Jouw tevredenheid is onze prioriteit. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat jouw ervaring met ons en onze producten van de hoogste kwaliteit is. Ondanks onze inspanningen kan het soms gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Mocht je een klacht hebben, dan staan we klaar om deze zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. Meer informatie hierover vind je in onze klachtenregeling.
Zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming is het niet toegestaan om informatie of fotomateriaal van RVS Land te gebruiken voor eigen publicaties. Ongeautoriseerde overname in welke vorm dan ook is verboden. Alle rechten voorbehouden.
Geïnteresseerd in een baan bij RVS Land? Bekijk dan hier onze vacatures.
Het plaatsen van een bestelling bij RVS Land gaat gemakkelijk en snel. Plaats het gewenste product in je winkelmandje door op de betreffende productpagina op de groene knop met 'In winkelwagen' te klikken. Klik vervolgens rechtsboven in je venster op het winkelwagen icoontje en vervolgens op 'Bekijk en bewerk winkelwagen', waardoor je in je digitale winkelwagen terecht komt. Daar kun je je winkelwagen bekijken en de producten controleren. Vervolgens klik je op de groene knop met 'Ga door naar betalen'. Hierdoor kom je uit op de bestelpagina, waar je al je gegevens, gewenste afleveroptie en betaalmethode selecteert. Bij het plaatsen van een bestelling bij RVS Land dien je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden. Kijk de door jou ingevulde gegevens en bestelde artikelen nogmaals goed na. Als alles juist is en je de bestelling wil plaatsen, klik dan op 'Plaats bestelling', waardoor je op de betaalpagina uit komt. Na betaling ontvang je van ons een bevestigingsmail en zal de bestelling in behandeling worden genomen.
De levertijd van elk product wordt vermeld op de betreffende productpagina. Voorraadartikelen worden, mits op tijd besteld, dezelfde werkdag nog verzonden. Artikelen die niet op voorraad zijn of die op maat gemaakt worden, hebben standaard een iets langere levertijd. Bestel je artikelen met verschillende levertijden, dan geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.
Artikelen die niet op voorraad zijn kun je gewoon bestellen. Je kunt ook meer stuks van een artikel bestellen dan wij op voorraad hebben. In beide gevallen wordt op de betreffende productpagina de bijpassende levertijd weergegeven. Nadat we je bestelling hebben ontvangen zullen wij de ontbrekende aantallen voor je bestellen bij onze leverancier.
Je bestelling wordt in zijn geheel verstuurd zodra alle artikelen op voorraad zijn. Bestel je meerdere artikelen met verschillende levertijden, dan geldt dus de langste levertijd voor de gehele bestelling. Indien je toch alvast een deel van je bestelling wenst te ontvangen, dan verzoeken we je de verzendkosten van de deellevering te betalen. De hoogte van deze verzendkosten is afhankelijk van het bestelde product. Neem hiervoor contact met ons op.
Bij het plaatsen van een bestelling betaal je verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket en worden automatisch berekend in je winkelwagen.
Bij buis, koker, staf en profielen die je door ons op maat laat zagen berekenen wij zaagkosten. De eerste 5 zaagsnedes per bestelling zijn gratis. Vanaf 6 zaagsnedes dien je zaagkosten te betalen. De zaagkosten worden automatisch berekend bij het bestellen van de betreffende artikelen.
Nederlandse klanten betalen altijd BTW. Enkel Belgische zakelijke klanten kunnen zonder BTW bestellen. Geef hiervoor bij het afrekenen aan dat je een zakelijke klant bent, selecteer het land België en vul een geldig BTW-nummer in. Een geldig BTW-nummer begint met 'BE' en wordt opgevolgd met 10 cijfers. Wanneer na het invullen van je BTW-nummer alsnog BTW wordt berekend, heb je een verkeerd of ongeldig BTW-nummer ingevuld.
Voor alle actuele acties en kortingscodes raden we je aan om je te abonneren op onze nieuwsbrief. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van aanbiedingen.
Je kunt in de check-out kiezen voor diverse betaalopties, bekijk hiervoor alle betaalmogelijkheden.
Als je betaling is afgebroken, mislukt of geweigerd, wordt je bestelling niet in behandeling genomen. Je ontvangt van ons in dat geval per e-mail met een link waarmee je de bestelling alsnog kunt afronden. Pas op het moment dat de betaling is voldaan, wordt je bestelling door ons in behandeling genomen en krijg je per e-mail een orderbevestiging.
Je bestelling wordt direct automatisch verwerkt in ons systeem en kan hierdoor niet meer gewijzigd worden. Zolang je bestelling nog niet is verstuurd, raden wij je aan om je bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Neem hiervoor contact met ons op.
Zolang je bestelling nog niet is verstuurd, kunnen we deze nog voor je annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wanneer je al een verzendbevestiging hebt gehad of leverafspraak hebt gemaakt, is je bestelling al verstuurd en kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt artikelen na ontvangst aan ons retourneren. Let op: maatwerk artikelen zijn uitgezonderd van annulering en/of retour.
Nadat je bestelling is verwerkt, ontvang je automatisch je factuur per e-mail.
Zodra we je pakket hebben ingepakt, ontvang je van PostNL een e-mail met track & trace. Iedere werkdag worden pakketten bij ons opgehaald door PostNL. Het pakket wordt door PostNL verwerkt in het distributiecentrum, wanneer het daar is gescand wordt de track & trace bijgewerkt en kun je zien dat het pakket door PostNL is ontvangen. Op de track & trace pagina en in je PostNL-app vind je altijd de actuele status over je pakket. Als je bijvoorbeeld lange of zware artikelen hebt besteld, dan wordt je bestelling geleverd met een transportbedrijf. Zodra je bestelling klaar ligt voor transport nemen wij contact met je op om een leverdag af te spreken. Je krijgt op de dag van aflevering in de loop van de ochtend een e-mail van onze transporteur met een geschatte levertijd. Deze zendingen worden op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur geleverd. Een exacte tijd of dagdeel afspreken is niet mogelijk.
Het kan voorkomen dat pakketten bij de transporteur vertraging oplopen en niet bezorgd worden op het verwachte aflevertijdstip. Wanneer je pakket niet op tijd is bezorgd, raadpleeg dan eerst de trackinginformatie van het pakket via de track & trace link die je per e-mail hebt gehad. Geeft deze informatie geen uitsluitsel, neem dan contact met ons op. Wij zullen je helpen met het vaststellen van het aflevermoment.
Wordt je bestelling beschadigd geleverd? Weiger de aanname van de goederen. Laat ook de schade op de vrachtbrief van de transporteur vermelden en neem contact met ons op. Als je schade pas constateert na het uitpakken van de bestelling, verander dan niets aan de goederen of verpakking en neem contact met ons op. Let op: stuur de goederen niet terug zolang wij hiervan niet op de hoogte zijn.
Natuurlijk lossen wij dit voor je op. Neem in dit geval contact met ons op en wij zorgen voor een snelle oplossing.
Producten tot een lengte van 1,60 meter worden geleverd met PostNL en kunnen wel geleverd worden op een postbus. Producten langer dan 1,60 meter worden geleverd met een transportbedrijf en kunnen hierdoor niet geleverd worden op een postbus.
Zodra we je pakket hebben ingepakt, ontvang je van PostNL een e-mail met track & trace. Iedere werkdag worden pakketten bij ons opgehaald door PostNL. Het pakket wordt door PostNL verwerkt in het distributiecentrum, wanneer het daar is gescand wordt de track & trace bijgewerkt en kun je zien dat het pakket door PostNL is ontvangen. Op de track & trace pagina en in je PostNL-app vind je altijd de actuele status over je pakket. Als je bijvoorbeeld lange of zware artikelen hebt besteld, dan wordt je bestelling geleverd met een transportbedrijf. Zodra je bestelling klaar ligt voor transport nemen wij contact met je op om een leverdag af te spreken. Je krijgt op de dag van aflevering in de loop van de ochtend een e-mail van onze transporteur met een geschatte levertijd. Deze zendingen worden op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur geleverd. Een exacte tijd of dagdeel afspreken is niet mogelijk.
Het kan voorkomen dat pakketten bij de transporteur vertraging oplopen en niet bezorgd worden op het verwachte aflevertijdstip. Wanneer je pakket niet op tijd is bezorgd, raadpleeg dan eerst de trackinginformatie van het pakket via de track & trace link die je per e-mail hebt gehad. Geeft deze informatie geen uitsluitsel, neem dan contact met ons op. Wij zullen je helpen met het vaststellen van het aflevermoment.
Wordt je bestelling beschadigd geleverd? Weiger de aanname van de goederen. Laat ook de schade op de vrachtbrief van de transporteur vermelden en neem contact met ons op. Als je schade pas constateert na het uitpakken van de bestelling, verander dan niets aan de goederen of verpakking en neem contact met ons op. Let op: stuur de goederen niet terug zolang wij hiervan niet op de hoogte zijn.
Natuurlijk lossen wij dit voor je op. Neem in dit geval contact met ons op en wij zorgen voor een snelle oplossing.
Producten tot een lengte van 1,60 meter worden geleverd met PostNL en kunnen wel geleverd worden op een postbus. Producten langer dan 1,60 meter worden geleverd met een transportbedrijf en kunnen hierdoor niet geleverd worden op een postbus.
Algemene voorwaarden | Privacyverklaring | Cookieverklaring | Klachtenregeling
© 2005 - 2025 - RVS Land B.V.
Bezig met laden...