Onze klantenservice medewerkers doen hun best om jou onze beste service te garanderen. Wil je graag meer informatie
over een product of dienst of heb je een vraag over jouw bestelling? Wij staan je graag te woord om je vragen te
beantwoorden. Op onze
contactpagina vind je onze
contactgegevens. Binnen onze openingstijden kun je ons telefonisch bereiken. Je kunt ons ook altijd een e-mail
sturen. We streven ernaar je e-mail op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.
Op onze
klantenlogin pagina kun je gemakkelijk inloggen als je al een account hebt, of een nieuw account aanmaken. In je persoonlijke account wordt je adres- en persoonsgegevens opgeslagen, waardoor je niet bij elke bestelling je gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Daarnaast kun je in je account je bestelgeschiedenis bekijken, je wachtwoord aanpassen en zelfs je eigen verlanglijstje bijhouden.
Betrouwbaarheid en klanttevredenheid staan bij ons voorop. We begrijpen hoe belangrijk het is om te kunnen vertrouwen op de kwaliteit van de producten die je koopt en de service die je ontvangt. Daarom zetten we ons elke dag in om jou de beste ervaring te bieden. Wij selecteren zorgvuldig onze producten om te zorgen dat ze voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden. Daarnaast staat ons team klaar om je te voorzien van professioneel advies. Met onze diepgaande kennis van RVS producten kunnen wij je helpen bij het maken van de juiste keuze voor jouw projecten. Om deze waarden te onderstrepen zijn wij aangesloten bij
Stichting Webwinkelkeur. Dit betekent dat wij voldoen aan alle belangrijkste Europese en Nederlandse regels op het gebied van koop op afstand. Stichting WebwinkelKeur is een modern keurmerk dat blijft continu toezien op de betrouwbaarheid van haar leden. Zo kunnen consumenten er terecht met klachten en kunnen zij de aangesloten webwinkels (publiekelijk) beoordelen. Als consument heb je dus meer zekerheden bij een webwinkel die is aangesloten bij dit keurmerk.
Je kunt onze
reviews lezen op onze Webwinkelkeur pagina. Onze klanten ontvangen enige tijd na het plaatsen van een bestelling automatisch van ons een e-mail met het verzoek een review achter te laten. Klantervaringen zijn voor ons ontzettend waardevol. Deze feedback speelt namelijk een cruciale rol in onze missie naar 100% klanttevredenheid. Het helpt ons niet alleen om onszelf continu te verbeteren, maar het biedt ook toekomstige klanten waardevolle inzichten bij het kiezen van een betrouwbare webwinkel.
Wij geven standaard 2 jaar garantie op alle producten. Indien een leverancier van een specifiek product een langere garantie aanbiedt, nemen wij die voor dit product over. Voor maatwerkproducten geldt een garantieperiode van 2 jaar op de constructie en gebruikte materialen. Uitgezonderd van garantie zijn: coatings en laklagen, gebreken die het gevolg zijn van normale slijtage, onkundig gebruik, niet of onjuist uitgevoerd onderhoud, installatie, montage, wijziging of reparatie door de klant zelf of door derden en producten die niet nieuw waren op het moment van levering.
Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst aan ons
retourneren. Wanneer je meerdere leveringen hebt ontvangen van één bestelling, dan gaat de bedenktijd van 14 dagen in op het moment dat je de laatste levering van ons hebt ontvangen. Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Geretourneerde artikelen dienen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Artikelen die voor jou op maat zijn gemaakt zijn uitgezonderd van het retourrecht.
Jouw tevredenheid is onze prioriteit. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat jouw ervaring met ons en onze producten van de hoogste kwaliteit is. Ondanks onze inspanningen kan het soms gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Mocht je een klacht hebben, dan staan we klaar om deze zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen. Op onze
klachtenregeling pagina vind je alle informatie over hoe je een klacht kunt indienen.
Zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming is het niet toegestaan om informatie of fotomateriaal van RVS
Land of RVS Blog te gebruiken voor eigen publicaties. Ongeautoriseerde overname in welke vorm dan ook is verboden.
Alle rechten voorbehouden.
Op het moment dat er een vacature is, plaatsen wij deze op onze
Vacaturepagina.
Het plaatsen van een bestelling bij RVS Land gaat gemakkelijk en snel. We adviseren je eerst kennis te nemen van
onze
Algemene Voorwaarden en deze informatiepagina door te
lezen.
Plaats het gewenste product in je winkelmandje door op de betreffende productpagina op de groene knop met 'In
winkelwagen' te klikken. Klik vervolgens rechtsboven in je venster op het winkelwagen icoontje en vervolgens op
'Bekijk en bewerk winkelwagen', waardoor je in je digitale winkelwagen terecht komt. Daar kun je je winkelwagen
bekijken en de producten controleren. Vervolgens klik je op de groene knop met 'Ga door naar betalen'. Hierdoor kom
je uit op de bestelpagina, waar je al je gegevens,
gewenste
afleveroptie en
betaalmethode selecteert. Bij het
plaatsen van een bestelling bij RVS Land dien je akkoord te gaan met onzeAlgemene Voorwaarden. Kijk de door jou
ingevulde gegevens en bestelde artikelen nogmaals goed na. Als alles juist is en je de bestelling wil plaatsen, klik
dan op 'Plaats bestelling', waardoor je op de betaalpagina uit komt. Na betaling ontvang je van ons een
bevestigingsmail en zal de bestelling in behandeling worden genomen.
In onze webshop kun je meer stuks bestellen dan wij op voorraad hebben. Wij zullen deze ontbrekende aantallen voor
je bestellen bij onze leverancier. De verwachte levertijd van je bestelling wordt automatisch aangepast. Als je
artikelen bestelt met verschillende levertijden, wordt de levertijd van de gehele bestelling langer.
Als bij ons bekend is dat een artikel gedurende lange tijd niet leverbaar zal zijn bij onze leverancier, is het niet
mogelijk om meer stuks te bestellen dan wij op voorraad hebben. In dat geval staat dit bij het product vermeld.
Bij het plaatsen van een bestelling betaal je verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van
het pakket en worden automatisch berekend in je winkelwagen.
Nederlandse klanten betalen altijd BTW. Enkel Belgische zakelijke klanten kunnen zonder BTW bestellen. Geef hiervoor
bij het afrekenen aan dat je een zakelijke klant bent, selecteer het land België en vul een geldig BTW-nummer in.
Een geldig BTW-nummer begint met 'BE' en wordt opgevolgd met 10 cijfers.
Wanneer na het invullen van je BTW-nummer alsnog BTW wordt berekend, heb je een verkeerd BTW-nummer ingevuld of het
BTW-nummer foutief ingevuld.
Bij RVS Land kun je je bestelling op diverse manieren betalen. Meer informatie vind je op de pagina
Betaalmogelijkheden.
Een RVS Land cadeaubon kun je gemakkelijk verzilveren. Alle cadeaubonnen zijn voorzien van een persoonlijke
kortingscode met de waarde die hierop vermeld staat. Deze kortingscode kun je invullen onder het kopje 'Heb je een
kortingscode?' in je check-out. Als je vervolgens klikt op 'Toepassen', wordt het totaalbedrag van je winkelmandje
aangepast. De kortingscode van een cadeaubon is geldig tot één jaar na de uitgiftedatum. De uitgiftedatum en
vervaldatum staanvermeld op de cadeaubon. Cadeaubonnen zijn in te leveren op alle producten in onze webshop. Een
cadeaubon is slechts éénmalig te gebruiken. Een eventuele restwaarde komt te vervallen. Producten die betaald zijn
met een cadeaubon en retour gestuurd worden, worden vergoed met een nieuwe kortingscode.
Als jebetaling is afgebroken, mislukt of geweigerd, wordt je bestelling niet in behandeling genomen. Je ontvangt van
Mollie per e-mail een betaallinkwaarmee jede betaling alsnog kunt voldoen. Pas op het moment dat de betaling is
voldaan, wordt je bestelling door ons in behandeling genomen.
We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. De levertijd van je bestelling wordt vermeld
in de winkelwagen en in de check-out. Bestel je artikelen met verschillende levertijden? Dan geldt de langste
levertijd voor de gehele bestelling. Mocht de levertijd van je bestelling door omstandigheden langer worden, dan
nemen we contact met je op.
Je bestelling wordtin zijn geheel verstuurd zodra alle artikelen op voorraad zijn. Bestel je meerdere artikelen met
verschillende levertijden, dan geldt dus de
langste levertijd voor de
gehele bestelling. Indien jetoch
alvast een deel van je bestelling wenst te ontvangen, dan verzoeken we je de verzendkosten van de deellevering te
betalen. De hoogte van deze verzendkosten is afhankelijk van het bestelde product. Neem hiervoor contact met ons op
via
info@rvsland.nl.
Bij buis, koker, staf en profielen die je door ons op maat laat zagen berekenen wij zaagkosten.De eerste 5
zaagsnedes per bestelling zijn gratis. Vanaf 6 zaagsnedes dien je zaagkosten te betalen.
Na het ontvangen van je betaling wordt je bestelling wordt automatisch verwerkt. We kunnen je bestelling hierdoor
niet meer wijzigen. Indien je graag artikelen wil toevoegen aan je bestelling, dien je hiervoor een nieuwe
bestelling te plaatsen.Let op:maatwerk artikelen kunnen na het ontvangen van je betaling niet gewijzigd,
geannuleerd of geretourneerd worden.
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze nog voor je annuleren. Neem hiervoor z.s.m. contact op
met onze klantenservice. Wanneerje van ons reeds een verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt
ontvangen,is je bestelling al verzonden en kunnen we deze niet meer voor je annuleren. Je kunt artikelen na
ontvangst aan ons
retourneren.
Let op:maatwerk artikelen
kunnen niet gewijzigd, geannuleerd of geretourneerd worden.
Nadat je bestelling door onze administratie is verwerkt, ontvang je per e-mail je factuur.
Na het plaatsen van je bestelling houden we je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling: je ontvangt
van ons een bestelbevestiging en een e-mail wanneer je bestelling verzonden wordt. Daarna wordje door de betreffende
pakketdienst op de hoogte gehouden over de levering van het pakket.
Het kan voorkomen dat pakketten bij onze transporteur vertraging oplopen en niet bezorgd worden op het verwachte
aflevertijdstip. Wanneer je pakket niet op tijd is bezorgd, raadpleeg dan eerst de trackinginformatie van het pakket
via de Track & Trace link die we je per e-mail sturen. Geeft deze informatie geen uitsluitsel, neem
dancontactmet ons op. Wij zullen je helpen met het vaststellen van het aflevermoment.
Zodra je pakket door ons is verstuurd, wordt deze voorzien van een barcode met Track & Trace waarmee je de
zending online kunt volgen. Deze code wordt door PostNL naar je e-mailadres verstuurd op het moment datwe je
bestelling hebben ingepakt. Zodra je bestelling is verzonden, kun je het pakket traceren en het geschatte
aflevertijdstip inzien.
Is je bestelling tijdens transport beschadigd? Weiger de aanname van de goederen. Laat ook de schade op de
vrachtbrief van de transporteur vermelden en neem contactmet ons op. Als je schade pas constateert na het uitpakken
van de bestelling, verander dan niets aan de goederen of verpakking en neem contactmet ons op. Let
op: stuur de goederen niet terug zolang wij hiervan niet op de hoogte zijn.
Is een artikel kapot of niet compleet bij levering? Neem
contact met ons
op en wij zullen ons best doen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Producten tot een lengte van 1,60 meter worden geleverd met PostNL en kunnenwelgeleverd worden op een
postbus.
Producten langer dan 1,60 meter worden geleverd met een transportbedrijf en kunnen hierdoornietgeleverd
worden op een postbus.
In de check-out kun je ervoor kiezen om je bestelling bij een van de dichtsbijzijnde PostNL-punten te laten leveren.
Vul eerst je persoonlijke gegevens, selecteer 'PostNL' als gewenste verzendmethode en selecteer dan 'PostNL-punt'.
De dichtsbijzijnde PostNL-punten worden vervolgens automatisch getoond. Daarna kun je zelf het PostNL punt naar
keuze selecteren.
Voldoet ons product toch niet geheel aan je verwachtingen? Dan kun je je bestelling aan ons retourneren. Op
bestellingen geven wij een bedenktijd van 30 dagen. Deze gaat in op de dag waarop je je bestelling ontvangt. Meer
informatie over het retourproces vind je op onze
Retourpagina.
Indien je een artikel wil ruilen, verzoeken we je het gewenste artikel in een nieuwe bestelling op onze webshop te
plaatsen. Het foutieve artikel kun je aan ons retourneren. Meer informatie over het retourproces vind je op onze
Retourpagina.
De terugbetaling van een retour gebeurt nadat wij de artikelen in goede staat hebben ontvangen. Het aankoopbedrag en
de verzendkosten (bij het retourneren van een volledige bestelling) worden na ontvangst zo snel mogelijk, dan wel
binnen 14 dagen, aan je terug betaald. Terugbetaling gebeurt via dezelfde methode als waarmee je betaald hebt.
Retourneren van artikelen isnietmogelijk voor maatwerk artikelen. Dit zijn artikelen die speciaal voor je op
maat zijn gemaakt, zoals bijvoorbeeld naamborden, spotringen, buizen, trapleuningen, meubelpoten engarderobestangen.
Zakelijke klanten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Uit coulance bieden wij een zakelijke klant de
mogelijkheid om artikelen aan ons te retourneren. Houd er rekening mee dat wij mogelijkherstockeringskosten in
rekening brengen. Indien je als zakelijke klant genegen bent artikelen te retourneren verzoeken wij je om contact
met ons op te nemen.