RVS Land is een écht familiebedrijf met bijna 20 jaar ervaring in RVS producten voor binnen- en buitenhuis, waaronder trapleuningen, deurbeslag, ventilatieroosters en bouwbeslag. In onze webshop vind je het grootste assortiment van Nederland en België, met meer dan 100.000 hoogwaardige RVS artikelen direct uit voorraad leverbaar. Wij hebben tevens een eigen werkplaats waar we RVS op maat produceren, geheel volgens jouw specifieke wensen. Al sinds onze oprichting staat persoonlijke service bij ons voorop, want we geloven dat een goede relatie met onze klanten het verschil maakt.

Verzendkosten en bezorging

 

De verzendkosten voor jouw bestelling zijn afhankelijk van het formaat en/of gewicht van de bestelde producten. Het juiste tarief wordt berekend in de check-out.

 

Nederland

België

Brievenbuspakket via PostNL

€ 4,95

N.v.t.

Standaard pakket via PostNL

€ 6,95 / € 14,95

€ 8,49 / € 17,95

Lengtetransport (op afspraak)

Vanaf € 29,95

Vanaf € 44,95

Pallettransport (op afspraak)

Vanaf € 79,95

Vanaf € 99,95

Afhalen bij RVS Land in Voerendaal

Gratis 

Gratis


Bezorging met PostNL

Brievenbuspakketten en standaard pakketten worden verstuurd via PostNL. Bij standaard pakketten kun je, naast thuisbezorging, ook kiezen voor bezorging op een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt.

Zodra we je pakket hebben ingepakt, ontvang je van PostNL een e-mail met track & trace. Iedere werkdag worden pakketten bij ons opgehaald door PostNL. Het pakket wordt door PostNL verwerkt in het distributiecentrum, wanneer het daar is gescand wordt de track & trace bijgewerkt en kun je zien dat het pakket door PostNL is ontvangen. Op de track & trace pagina en in je PostNL-app vind je altijd de actuele status over je pakket.

De levertijd van brievenbuspakketten is 1 tot 5 bezorgdagen na verzending (dinsdag t/m zaterdag). Standaard pakketten worden doorgaans de volgende bezorgdag geleverd (maandag t/m zaterdag). Lees hier meer actuele informatie rondom leveringen door PostNL.

Bezorging van lengtetransport en pallettransport

Als je bijvoorbeeld lange of zware artikelen hebt besteld, dan wordt je bestelling geleverd met een transportbedrijf. Zodra je bestelling klaar ligt voor transport nemen wij contact met je op om een leverdag af te spreken. Je krijgt op de dag van aflevering in de loop van de ochtend een e-mail van onze transporteur met een geschatte levertijd. Deze zendingen worden op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur geleverd. Een exacte tijd of dagdeel afspreken is niet mogelijk.

Afhalen van je bestelling

Het afhalen van je bestelling in ons afhaalmagazijn is gratis. In de check-out kun je kiezen voor deze afleveroptie. Er worden in dat geval geen verzendkosten berekend. Je krijgt van ons een e-mail zodra je bestelling klaar ligt om af te halen (raadpleeg vooraf onze openingstijden).

Levertijden

De verwachte levertijd van ieder artikel staat vermeld op de betreffende productpagina. Bestel je artikelen met verschillende levertijden? De bestelling wordt pas verstuurd zodra deze compleet is, dus dan geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling. De levertijd voor jouw bestelling zie je in het besteloverzicht in je winkelwagen en in de check-out. Deze staat vervolgens ook in de orderbevestiging die je per mail ontvangt. Wij versturen enkel op werkdagen.

Alle aangegeven of afgesproken levertijden zijn indicatief. Wij doen ons uiterste best om levertijden zo kort mogelijk te houden. Door omstandigheden (zoals vertraging bij leveranciers of pakketdiensten) kan het voorkomen dat levertijden langer zijn en aan wijzigingen onderhevig zijn. Aan aangegeven of afgesproken levertijden kunnen geen rechten worden ontleend. Wij raden aan om geen derde partijen in te schakelen voor bijvoorbeeld montage of plaatsing van bestelde artikelen vóórdat je bestelling is geleverd. Dit voorkomt problemen bij een onvoorziene vertraging van de levertijd.

Deelleveringen

Wij werken niet standaard met deelleveringen. Als je een deel van je bestelling eerder nodig hebt, dan raden we je aan om twee losse bestellingen te plaatsen.

Als je toch al een deel van je bestelling wil ontvangen, dan verzoeken we je de verzendkosten van de deellevering te betalen. De hoogte van deze verzendkosten is afhankelijk van het bestelde product. Neem hiervoor contact met ons op via info@rvsland.nl.

Onjuist/onvolledig adres of pakket niet opgehaald?

Indien een zending aan ons wordt geretourneerd omdat het adres onjuist of onvolledig is opgegeven, zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen alvorens de zending opnieuw wordt aangeboden. Dit geldt ook als het pakket retour komt omdat het niet is opgehaald bij een PostNL afhaalpunt of is geweigerd bij bezorging.