Verzendkosten en bezorging

Standaard versturen wij onze artikelen in een pakket via PostNL, zo weet je precies wanneer je je bestelling kunt verwachten. Is je bestelling te groot voor een regulier pakket? Dan versturen wij je bestelling via lengtetransport. De verzendkosten van jouw bestelling zijn afhankelijk van de grootte en/of lengte van het pakket. Hieronder vind je de verschillende tarieven, het juiste tarief voor jouw bestelling wordt berekend in de winkelwagen.
|
Nederland |
België |
Regulier pakket |
€ 5,95 / € 13,50 |
€ 7,95 / € 16,50 |
Lengtetransport |
€ 24,99 |
€ 31,99 |
Uitzonderlijk transport |
€ 59,99 |
€ 79,99 |
Indien je bestelling zal worden geleverd met een transportbedrijf voor lengtetransport, nemen wij vooraf contact met je op voor het afspreken van een afleverdag.
Bezorgen van pakketten met PostNL
Zodra we je pakket hebben ingepakt, ontvang je van PostNL een e-mail met Track & Trace. Ben je niet thuis wanneer je pakket wordt bezorgd? Dan geeft de bezorger het pakket af bij je buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Via de Track & Trace kun je bekijken waar je pakket zich bevindt en/of waar je het kunt afhalen.
Indien het pakket bij een PostNL-punt bij jou in de buurt wordt afgegeven, houd dan rekening met het volgende:
- Je hebt twee weken om je pakket op te halen;
- Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen wanneer je het pakket ophaalt.
Bezorgen van lengtetransport
Zodra je bestelling klaar ligt voor lengtetransport nemen wij telefonisch contact met je op om een leverdag af te spreken. Ben je onbereikbaar, dan krijg je van ons een e-mail met het verzoek contact met ons op te nemen om een afspraak te maken. Je krijgt op de dag van aflevering in de loop van de ochtend een e-mail van onze transporteur met een geschatte levertijd. Een exacte tijd of dagdeel afspreken is niet mogelijk.
Levertijden
We doen ons uiterste best je bestelling zo snel mogelijk te versturen:
- Artikelen die we op voorraad hebben worden, mits op een werkdag tijdig besteld, dezelfde dag verstuurd;
- Artikelen die wij niet of onvoldoende op voorraad hebben, hebben een langere levertijd. Dit geldt ook voor maatwerk. Wordt de levertijd onverhoopt toch langer, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
De levertijd van ieder artikel staat vermeld op de betreffende productpagina. Bestel je artikelen met verschillende levertijden? Dan geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.
Alle aangegeven of afgesproken levertijden zijn indicatief. Door omstandigheden, zoals vertraging bij leveranciers of pakketdiensten, kan het voorkomen dat levertijden langer zijn. Aan aangegeven of afgesproken levertijden kunnen geen rechten worden ontleend.
Deelleveringen
Indien er voor een bestelling artikelen besteld of gemaakt moeten worden, zal de levertijd van de gehele bestelling langer worden. Wil je toch alvast een deel van je bestelling ontvangen? Dan verzoeken we je de verzendkosten van de deellevering te betalen. De hoogte van deze verzendkosten is afhankelijk van het bestelde product. Neem hiervoor contact met ons op via info@rvsland.nl.
Afhalen van je bestelling
Wil je liever je bestelling afhalen in ons afhaalmagazijn? Dat is geen probleem. Tijdens het afronden van je bestelling kun je kiezen voor de afleveroptie "Afhalen bij RVS Land in Voerendaal". In dat geval hoef je geen verzendkosten te betalen. Je krijgt van ons een e-mail zodra je bestelling klaar ligt om af te halen.
Onjuist of onvolledig adres opgegeven
Indien een zending aan ons wordt geretourneerd omdat het adres onjuist of onvolledig is opgegeven, zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen alvorens de zending opnieuw wordt aangeboden.